Λίγες μέρες ακόμη, εικασίες και διαρροές φωτογραφιών, είναι πλέον επίσημα στα χέρια μας!
Η Triumph αποκάλυψε τη νέα τους σειρά Scramblers – Scrambler 1200 XC και Scrambler 1200 XE.
Αυτά τα ολοκαίνουργια Triumphs, αντιπροσωπεύουν κατά πρώτο λόγο τη διπλή χρήση και ικανότητα στην κατηγορία Scrambler, παρέχοντας δε σύγχρονη απόδοση και χαρακτηριστικά συγχωνευμένα με το εικονικό Scrambler DNA.
Το Scrambler 1200 είναι ουσιαστικά κλασικομοντέρνο, με όλη τη δυνατότητα μιας νόμιμης μοτοσικλέτας adventure.
Τα νέα μοντέλα Scrambler 1200, είναι κατασκευασμένα για να παρέχουν άριστο χειρισμό και απόδοση σε κάθε δρόμο. Συσκευασμένα με εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών και τεχνολογία τελευταίας τεχνολογίας, αυτά τα νέα μοντέλα, φέρνουν τη «σύγχρονη» κατηγορία Scrambler Triumph που ξεκίνησε το 2006, σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.
Έτοιμο να είναι εξατομικευμένο
Τα νέα μοντέλα Scrambler 1200 προσφέρουν κλασικό ύφος και τελειώματα υψηλού επιπέδου. Είναι επίσης κατασκευασμένα για να είναι εξατομικευμένα με 80+ εξαρτήματα Scrambler και δύο κιτ έμπνευσης. Το κιτ έμπνευσης ‘Escape’ περιλαμβάνει ένα σετ αποσκευών.
Triumph Scrambler 1200 Adventure motorcycle
Δύο νέες παραλλαγές Triumph Scrambler 1200
- Scrambler 1200 XC – κατασκευασμένο με εστίαση παντός οδικού δικτύου και off-road διαδρομών, το οποίο είναι χτισμένο για το δρόμο και για πραγματική διασκέδαση. Το Scrambler 1200 XC διαθέτει χαμηλότερη ανάρτηση σε σύγκριση με την έκδοση XE 200 χιλιοστά εμπρός και πίσω.
• Scrambler 1200 XE – κατασκευασμένο έτσι, ώστε να είναι εξίσου καλό στο δρόμο, αλλά με ακόμα μεγαλύτερη ικανότητα για εκτός δρόμου διαδρομές, σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο. Το Scrambler 1200 XE διαθέτει βελτιστοποιημένες στροφές, traction control, 6 mode, ανάρτηση Showa και Ohlins 250mm εμπρός και πίσω και πολλά άλλα.
Και οι δύο νέοι Scramblers έχουν το ίδιο 1200cc μοτέρ, αλλά το XE παίρνει ένα υψηλότερο επίπεδο spec. με στοιχεία και ηλεκτρονικά με off-road βελτιώσεις. Χαρακτηριστικά αποκλειστικά για το XE που περιλαμβάνουν: βελτιστοποιημένο σύστημα ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, από μια μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU). και μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης. Ρυθμιζόμενο χρυσό Showa USD πιρούνι πίσω αμορτισέρ Öhlins.
Έξι mode οδήγησης (Road, Rain, Sport, Off-Road, Rider-Config και Off-Road Pro), ρυθμιζόμενα χειριστήρια, θερμαινόμενα grip, προστατευτικά χειρολαβής από αλουμίνιο, φρένα Brembo MCS και αρκετές μοναδικές λεπτομέρειες με στυλ. Το ύψος του καθίσματος για το XC είναι (840 χιλ.), ενώ η ψηλότερη ανάρτηση στο XE αυξάνει το ύψος του καθίσματος σε (870 χιλ.).
Απόδοση & Εξοπλισμός
1200cc παράλληλος-δικύλινδρος κινητήρας, που παράγει 89 ίππους 7.400 σ.α.λ.
Τέλος, η τεχνολογία περιλαμβάνει:
– όργανα TFT 2ης γενιάς
– 6 τρόποι οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του Off-Road Pro στο XE
– Βελτιστοποιημένος έλεγχος ABS και σύστημα έλξης σε στροφές στο XE
– IMU και πλήρως ολοκληρωμένο σύστημα τεχνολογίας
– Όλος ο φωτισμός των διακοπτών, συμπεριλαμβανομένου του προβολέα DRL
– joystick 5 κατευθύνσεων
– Διακόπτες με οπίσθιο φωτισμό
– Συμπλέκτης ροπής
– Κλειδαριά ανάφλεξης
– Ρύθμιση ταχύτητας
– Υποδοχή φόρτισης USB
– Θερμαινόμενα γκριπ στο XE και εξάρτημα τοποθετημένο στο XC
– Το πρώτο σύστημα ελέγχου GoPro που έχει ενσωματωθεί στην πρώτη μοτοσικλέτα παγκοσμίως
– Το πρώτο σύστημα πλοήγησης Triumph με τη σειρά του και λειτουργία BT τηλέφωνο / μουσική
Το βασικό κάθε 16.000 χλμ. service
Το περιμένουμε να ταξιδέψουμε.
Tracer