Γύρω γύρω βόλτες μες στη Αθήνα, καλόοοοοοο, γύρω βόλτες στα περίχωρα, καλόοοοοοο, τώρα βόλτα στην Ελληνική ύπαιθρο, 350 χλμ. να δω το πόσο καλό ειναι.

Καλά ρε, όλα τα μηχανάκια είναι μια χαρά πλέον, ναι αλλά κάποια κάνουν τη διαφορά, το συγκεκριμένο είναι ποιο ειδικό, θα έλεγα (λόγω ύψους, δεν το φθάνουν άνετα όλοι),   ναι αλλά όσοι κάθονται άνετα στη σέλα του, δεν νομίζω να βρουν αντίστοιχη μοτοσικλέτα VFM, ένα endurο μεγάλου κυβισμού, πολιτισμένο  για καθημερινή χρήση και άγριο, όταν ο αναβάτης βάλει τα χωμάτινα ρούχα του.

Η κατανάλωση βάση trip computer 5.7 έως 6.2 λίτρα τα 100 με μικτή οδήγηση στροφές και ένα κομμάτι Εθνικής στα γρήγορα του.

Το εμπιστεύτηκα μετά από μια μόλις μέρα, επειδή ήταν καλύτερο μου, επειδή είχε επάνω του όλα εκείνα, που με προστάτευαν από τυχόν χαζομάρες. 25 άλογα λιγότερα από τον προκάτοχο του 1190, αλλά είναι πολύ γρήγορο και ελαφρύτερο σας πληροφορώ, ευγενική προσφορά της KTM μάλλον.

Η KTM λέει: «Είναι το πιο αγνό enduro για ταξίδια.»

Εγώ λέω: «Καταπίνει ότι βρει στον δρόμο της».

Το 1190 Adventure R, ήταν ήδη μπροστά από τον ανταγωνισμό ADVENTURE σε συγκριτικά περιοδικών, τώρα με το 1090, ξέφυγε και λόγω τιμής, δίχως αντίπαλο.

Φυσικά και δεν είμαι ένας αρθρογράφος τεστ κλπ. ούτε προσπαθώ να αντικαταστήσω άλλους ποιο εξειδικευμένους,   είμαι όμως ένα αναβάτης που μετράει εκατομμύρια χλμ. παλιός οδηγός enduro & trail ride, έχοντας αλλάξει πάνω από 70 προσωπικές μοτοσικλέτες. Εδώ δεν θα βρείτε αναλυτικά άρθρα δοκιμών και τεχνικών προδιαγραφών, εδώ θα μάθετε την άποψη μου σαν αναβάτη και ταξιδευτή.

Τι με εντυπωσίασε ιδιαίτερα στη ασφάλτινη βόλτα ( ετοιμάζετε και χωμάτινη):

Η ρύθμιση Off-Road ABS είναι καθαρή ιδιοφυία, σας επιτρέπει να μπλοκάρετε  τον πίσω τροχό, αλλά το μπροστινό ABS λειτουργεί κανονικά. lifesaver το λένε οι Αμερικάνοι και δεν έχουν άδικο, όταν οδηγείτε μια μεγάλη μοτοσυκλέτα όπως αυτή, ειδικά σε χωματόδρομους με μεγάλη κατηφόρα! Μια που βρήκα στην Κανδύλα, δοκίμασα και την κατέβηκα με ασφάλεια και άνεση, μπλοκάροντας τον πίσω και ταυτόχρονα πατώντας μπροστινό φρένο, χλίδα η τεχνολογία.

Ανάρτηση σφιχτή δίχως να με κουράζει, στρίβει με τρομακτική ευκολία, γκάζι παντού και φρέναααααα, το λίγο χώμα που έκανα, κατάλαβα ότι δεν έχω δει τίποτα ακόμη, η πραγματική R, είναι για χωμάτινες διαδρομές φορτωμένη τριβάλιτσο!!!!!! και να καταπίνει τα πάντα, ανυπομονώ να την φορτώσω με τα μπαγκάζια μου και να εξαφανιστώ στα χωριουδάκια μας.

Tracer