To 790 adventure
Είναι η επανάσταση στο χώρο της μοτοσικλέτας?
Ναι, αυτή η μοτοσικλέτα, είναι όλα όσα χρειάζεται ένας σοβαρός μοτοσικλετιστής, που ξέρει τι θέλει. Επανάσταση πραγματική, αφού διαθέτει όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχουν μεγαλύτερες και ακριβότερες μοτοσικλέτες, σε καλύτερο βαθμό.
Το 800 XCx
Είναι το καλύτερο στην κατηγορία του?
Η νέα σειρά 2019 της Triumph, το Tiger 800 XCx, φέρνει μεγάλες αλλαγές στο αγαπημένο μεσαίου κυβισμού off road και περισσότερη τεχνολογία από ποτέ άλλοτε.
Το Triumph Tiger 800 XCx είναι ένα εξαιρετικά φιλικό, ικανό off road μεσαίου κυβισμού, που βάση των νέων δεδομένων, έχει βρει αρκετούς οπαδούς. Για να τη βελτιώσει η Triumph την έκανε πιο ικανή και τεχνολογικά προηγμένη σαν μοτοσικλέτα.
Τα Γενικά:
Δεν υπάρχει καλύτερο συγκριτικό από το να έχεις και τις 2 μοτοσικλέτες ταυτόχρονα, έτσι λοιπόν ξεκαβαλάς από τη μια και πας στην άλλη, ξανά και ξανά το ίδιο, ώστε να μπορέσεις να καταλάβεις, το τι μου αρέσει στη μια και τι στην άλλη.
Δύο διαφορετικοί κόσμοι, 2 διαφορετικές σχολές, ίδια νοοτροπία, η απόλαυση των αναβατών.
Είμαι από τους τυχερούς που μπορώ να συγκρίνω σαν ταξιδευτής all around, τις δυο καλύτερες 800άρες της εποχής μας.
Το 790
Ας τα δούμε από την αρχή ένα ένα, το 790 είναι μια πολεμική μηχανή, μόλις κάτσεις στη σέλα της θέλεις να ανοίξεις το γκάζι και όπου σε βγάλει, σε βάζει στη πρίζα από μόνο του.
Αυτή την παθιασμένη αλητεία που σου βγάζει, η θέση οδήγησης και από την άλλη ο τραχύς ήχος του μοτέρ, είναι ένας συνδυασμός που σκοτώνει.
Έτοιμη για πόλεμο, στο χώμα, απλά σηκώνεσαι όρθιος και ανοίγεις το γκάζι, όλα τότε γίνοντε ίσιωμα, απλά τα περνάς από επάνω, με τίποτα δεν σκιάζεσαι, νομίζεις ότι είσαι ένας από εκείνους τους απίστευτους τύπους του Dakar.
Το χαμηλό κέντρο βάρους βοηθάει αρκετά, προέρχεται από τη τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στα χαμηλά του και έτσι το κάνει ευέλικτο σαν γαζέλα. Είσαι στη άσφαλτο και έχεις το απόλυτο εργαλείο για να παίξεις στα στροφιλίκια, σε ξυπνάει, σου αλλάζει το τρόπο σκέψης για το πως, θα πρέπει να δημιουργούνται οι μοτοσικλέτες, αυτές που θέλουν να κάνουν ευτυχισμένους αναβάτες.
Λιτό και απέριττο, ούτε λούσα, ούτε γυαλισμένα ρεζερβουάρ, όλα σε ένα πακέτο, για μοτοσικλετιστές που ξέρουν τι θέλουν, εάν δεν σου αρέσουν όλα αυτά, η να συμβιβαστείς με αυτά, υπάρχουν οι άλλες μοτοσικλέτες.
Το Tiger 800 XCx
Εδώ έρχεται η πολιτισμένη λύση, το απόλυτο στα 800 (για εμένα πάντα), το XCx της Triumph. Εδώ όλα λάμπουν, οι λεπτομέρειες και το φινίρισμα σε όλο της το μεγαλείο, αυτή η μοτοσικλέτα έχει όλα τα κομφόρ, ακόμη και η σέλα της είναι comfort. Εδώ το έτερο ήμισυ δεν πρόκειται να σου παραπονεθεί για την άνεση, γιατί η μοτοσικλέτα αυτή γεννήθηκε, για να σε πάει παντού με άνεση, τίποτα δεν πρόκειται να σου χαλάσει την ησυχία σου, ακόμη και στις χωμάτινες διαδρομές καθιστός θα πας.
Με τις κορυφαίες αναρτήσεις (ρυθμιζόμενες) τίποτα δεν πρόκειται να σου σταθεί εμπόδιο, μια λιμουζίνα που δεν έχει ίχνος κραδασμών, έχει εύκολη (ρύθμιση ύψους) και ιδανική σε προστασία ζελατίνα, με 5 διαφορετικές θέσεις, που άνετα ανεβοκατεβάζεις ακόμη και εν κινήσει, cruise control, μια οθόνη TFT, έξι mode οδήγησης, διακόπτες με ενσωματωμένα κουμπιά και οπίσθιο φωτισμό.
Στην άσφαλτο, θα ταξιδεύεις μέχρι να σταματήσεις για βενζίνη, ξεκούραστο και άνετο με απεριόριστες δυνατότητες οδικής συμπεριφοράς.
Το 800 XCx απλά, είναι νομίζω η ιδανική μοτοσικλέτα για την Ελλάδα, σαφέστατα ποιο ευέλικτο και σας πληροφορώ, όλα τα ηλεκτρονικά και εδώ, και δεν νομίζω ότι θα χρειαστείτε τίποτα άλλο, εκτός από το σπρέι αλυσίδας για ταξίδι.
Στα επιμέρους:
Κατανάλωση: νικητής το ΚΤΜ κατά ο,5 λίτρα τα 100, κατόρθωσε να καίει λιγότερο, ίσως και ο ένας κύλινδρος λιγότερος.
Άνεση οδήγησης: το Triumph εδώ έχει το πάνω χέρι, 1ον απλά η σέλα αυτή δεν υπάρχει, βέβαια είναι η comfort, 2ον κραδασμοί μηδέν, θόρυβος κινητήρα μηδέν, σαν ιστιοπλοϊκό, 3ον cruise control ώστε να οδηγείς ξεκούραστα, 4ον ζελατίνα με καλύτερη κάλυψη αέρα, 5ον θερμαινόμενες μανέτες, 6ον τριβάλιτσο δώρο (έως σήμερα είχε). Η ζελατίνα στο ΚΤΜ είναι επίσης ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις έστω με εργαλεία, έχει LED φώτα, έχει cornering abs και cornering traction control
Τροχοί: εδώ το ΚΤΜ έχει tubeless ζάντες και σίγουρα είναι το ζητούμενο σε ένα ταξιδευτή σε αντίθεση με το Tiger και τις σαμπρέλες.
Αναρτήσεις: Το Tiger ξανά παίρνει τα πάνω του, ρυθμιζόμενες WP (43m m πάχος και 220mm ύψος στο μπροστινό και 215mm στο πίσω) σε αντίθεση με το ΚΤΜ που WP αλλά οχι ρυθμιζόμενες, (43mm πάχος και 200mm ύψος μπρος πίσω) αυτό βέβαια δεν σημαίνει και πολλά για τους περισσότερους αναβάτες, αφού σχεδόν όλοι, ούτε που ξέρουν να ρυθμίσουν έστω και ένα κλικ.
Στους ψαγμένους όμως παίζει σημαντικό ρόλο!!!
Φρένα: no comments, εδώ και οι δύο εταιρείες έχουν τα σωστά και καλά φρένα που θα σε σταματήσουν με ασφάλεια.
Βάρος: εδώ πρόκειται για ξεκάθαρο νικητή, 189κιλά για το ΚΤΜ δίχως βενζίνη, τα άλλα υγρά τα έχει, 205 κιλά για την Triumph, δίχως λάδια και βενζίνη για το Triumph.
Ρεζερβουάρ βενζίνης: 1 λίτρο παραπάνω για την ΚΤΜ με χωρητικότητα τα 20 lit. Συνολικά, σε αντίθεση με τη Triumph που είναι στα 19 lit.
Ύψος σέλας: 840 – 860 mm για την Triumph που ρυθμίζετε σε ύψος, ρυθμιζόμενη 830-850 για την ΚΤΜ και ιδανική για όλους νομίζω.
Ηλεκτρονικά βοηθήματα: μάλιστα εδώ να προσθέσω, ότι το ΚΤΜ εχει επιπλέον ένα quick shifter, που στα πάνω κάτω του δούλευε σαν βούτυρο, ίσως το καλύτερο για εμένα, ένα cornering abs, αχρείαστο να είναι και cornering traction control τα υπόλοιπα είναι τα ίδια με του Tiger.
Άλογα: κατά 1 άλογο παραπάνω το TIger στα 95, αντίθετα με τα 94 του 790
ΥΓ. Το ΚΤΜ διαθέτει στο επιπλέον εξοπλισμό cruise control και gel σέλες
Τιμή: 13.790€ για το KTM adventure και 13.890€ το Tiger XCx
Τώρα το ρεζουμέ, έχουμε δύο μοτοσικλέτες στην ίδια τιμή, ίδιου προσανατολισμού adventure, ευρωπαϊκές και οι δύο, αξιόπιστες πλέον και οι δύο, έχουμε όμως διαφορετικούς χαρακτήρες. Εσείς τι χαρακτήρας είστε?
Εάν είστε λάτρης της χωμάτινης περιπέτειας, δηλαδή να ντυθείτε με τα adventure ρουχαλάκια σας και τις μποτίτσες σας, ώστε να ξεχύνεστε στα μοναδικά βουνά μας, έστω και φορτωμένος με όλα τα μπαγκάζια σας, νομίζω το 790 είναι το ιδανικό. Εδώ δεν πονέσει η τσέπη σας, εάν πέσετε κάτω στα χωματάκια που θα παίζετε, λιτό και απέριττο δεν έχει τίποτα που να σπάσει, η και να γδαρθεί, δεν τρέχει τίποτα, μάλλον ποιο όμορφο θα δείχνει. Το ρεζερβουάρ του 790 δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι gloss όπως του XCx, η με καλύτερο φινίρισμα και ο λόγος είναι ότι εκεί χαμηλά που βρίσκεται, με το πρώτο πετραδάκι θα έφευγε το χρώμα
Εάν λατρεύετε τα ταξίδια, θέλετε την μοτοσικλέτα σας να λάμπει, να γυαλίζει το ντεπόζιτο, να έχετε το έτερο ήμισυ πίσω σας, δίχως να γκρινιάζει για τα μαλακά της μόρια, άπλετο χώρο για τα πραγματάκια σας, αλλά και να παίζετε προσεκτικά στα χώματα, το Tiger είναι για εσάς.
Όλα αυτά είναι προσωπικές μου απόψεις και δεν πρέπει να επηρεάζεστε από τα λεγόμενα η τα γραφόμενα μου, η απόφαση είναι δική σας και φυσικά το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας το τι θέλει και ποια μοτοσικλέτα του κάνει κλικ.
Μην ξεχνάμε, εάν είχαμε όλοι τα ίδια γούστα, θα φορούσαμε τα ίδια ρούχα, θα είχαμε τα ίδια αυτοκίνητα κλπ.
Η κάθε μοτοσικλέτα έχει τη δική της προσωπικότητα, προσωπικά τις λατρεύω όλες, την κάθε μια ξεχωριστά και όλες μαζί για τις χαρές που μου δίνουν.
KTM 790 adventure vs Triumph 800 XCx
These 790 adventures
Is the motorcycle revolution?
Yes, this motorcycle is all that a serious motorcyclist needs, who knows what he wants. Real revolution, having all those electronics that have larger and more expensive motorcycles, to a better degree.
The 800 XCx
He is the best in his class;
The Triumph’s new 2019 series, the Tiger 800 XCx, brings great changes to the off-road favorite off-road and more technology than ever before.
The Triumph Tiger 800 XCx is an extremely friendly, off-road, medium-capacity off-road vehicle, based on new data, has found plenty of fans. To improve it, Triumph made it more capable and technologically advanced than a motorcycle.
General:
There is no better comparison than having the two motorbikes at the same time, so you start off from one go to the other, over and over again so that you can understand what I like in one and the other.
Two different worlds, 2 different schools, the same mentality, the enjoyment of riders.
I am one of the lucky ones that I can compare as a traveler all around, the two best 800ars of our time.
The 790
Let’s see from the beginning one, the 790 is a war machine, you just sit on the saddle you want to open the throttle and where it pulls you, puts you in the socket on its own.
This passionate realm that takes you out, the driving position and the harsh sound of the motor, on the other hand, is a combination that kills.
Ready for war, on the ground, just stand up and open the throttle, all you are doing is straightening, you just pass it over, you do not shade anything, you think you are one of those incredible Dakar guys.
The low center of gravity helps a lot, comes from placing the tank at its low and so makes it flexible as a gazelle. You are on the asphalt and you have the ultimate tool to play in the pussies, wake you up, change your thinking about how, you have to create the motorcycles, those who want to make happy riders.
There is no litter, no polish, no polished tanks, all in one package, for motorcyclists who know what they want, or if you do not like all of that, or compromise with them, there are the other motorcycles.
The Tiger 800 XCx
Here comes the civilized solution, the absolute at 800 (for me always), the Triumph XCx. Here everything shines, the details and the finish in all its splendor, this bike has all the comforts, even its saddle is comfort. Here the other half will not complain about the comfort, because the motorcycle was born, to get you everywhere with comfort, nothing will spoil your peace, even on the dirt paths you will go to.
With the top suspensions (adjustable) nothing is going to stand in your way, a limousine that has no trace of crash, has an easy (height-adjusting) and an ideal glove protection, with 5 different positions, comfortably climbing even on the go, cruise control , a TFT display, six driving modes, switches with built-in buttons and backlighting.
On the asphalt road, you will travel until you stop for gas, relaxed and comfortable with unlimited possibilities of road behavior.
The 800 XCx simply is the ideal motorcycle for Greece, very flexible and informative, all the electronics here as well, and I do not think you will need anything other than the chain spray for a trip.
In the individual:
Consumption: KTM winner by 5 liters of 100, managed to burn less, maybe one cylinder less.
Driving comfort: the Triumph has the upper hand here, just the saddle does not exist, of course it is the comfort, zero vibrations, zero engine noise, like sailing, 3rd cruise control to ride rested, 4th windshield with better air cover, Five heated handles, 6th trillion gift (to date it had).
Wheels: Here the KTM has tubeless wheels and is definitely the thing for a traveler unlike the Tiger and the umbrellas.
Suspensions: The Tiger again takes its top, adjustable WP (43mm thickness and 220mm height at the front and 215mm at the rear), unlike conventional KTM, (43mm thickness and 200mm height back) this does not mean a lot for most riders, since almost everyone, or they know how to set up even one click.
However, the guys play an important role !!!
Brakes: no comments, here both companies have the right and good brakes to stop you safely.
Weight: this is a clear winner, 189kms for the KTM, 205kg for the Triumph, these are the official prices for the 2 dry, non-oil and gasoline motorcycles.
Gasoline tank: 1 liter above for the 20-liter KTM. Overall, unlike the Triumph at 19 lit.
Seat height: 840 – 860 mm for the Triumph set at height, 850 for the KTM almost the same height and ideal for everyone, I think.
Electronic aids: let me add here that the KTM also has a quick shifter, which at the bottom worked like butter, maybe the best for me, a cornering abs, unnecessary to be, the rest is the same as the Tiger.
Horses: 1 horse above Tiger Seat height: 840 – 860 mm for the Triumph set at height, 850 for the KTM almost the same height and ideal for everyone I think.
Price: 13,790 € for KTM adventure and 13,890 € for Tiger XCx
Now we have two motorbikes at the same price, same adventure orientation, European and both, now both reliable, but we have different characters. What character are you?
If you are a fan of the dirt adventure, that is to dress with your adventures of clothing and your boots, so that you are thrown into our unique mountains, even loaded with all your trunks, I think the 790 is the ideal one. Here does not hurt your pocket, if you fall down to the dirt you play, plain and straightforward it has nothing to break and scratch, it does not run anything, probably more beautiful it will show.
If you love traveling, you want your bike to shine, polish the tank, have the other half behind you, without grating about its soft particles, plenty of room for your stuff, but also play carefully on the soil, the Tiger is for you.
All of this is my personal view and you should not be affected by my words or my words, the decision is yours and of course how everyone understands what he wants and which motorcycle he clicks on.
Do not forget, if we all had the same tastes, we would wear the same clothes, we would have the same cars,
Each motorcycle has its own personality, I personally love them all, each separately and all together for the pleasures they give me.
Tracer