Ξεκινάω όπως έγραψα τη πρώτη εντύπωση μου στο Φατσοβιβλίο
(Μου είχαν πει ότι είναι από τα best sellers της ΚΤΜ, σιγά μωρέ τη μαλ..ια είπα, άχρηστα μηχανάκια για πιτσιρικάδες!!!
Ρε πάτε καλά, οκ το 250 το είχα μια εβδομάδα, ήταν μια χαρά για αστική χρήση και λίγο παραέξω.
Εδώ μιλάμε ότι μόλις το καβάλησα, έφυγα για Κόρινθο από την παλιά, όπως ήμουν, αυτό που ένιωσα, μόλις έκανα τα πρώτα χλμ, ήταν πρωτόγνωρο, έγινα πιτσιρικάς ξανά.
Απογειώθηκα μέσα μου, κάβ..σα σας λέω, όσο μικρό στο μάτι είναι, άλλο τόσο μεγάλο είναι στο δρόμο, γκάζι, φρένα, αναρτήσεις, θέση οδήγησης, τι να πω!!)
Ας πάμε τώρα στο μετά, ένα 3ήμερο χαράς με το 390, μερικές μοτοσικλέτες δημιουργούνται για μεγάλα ταξίδια, άλλες είναι adventure, με δυνατότητα να πάνε και χωμάτινες διαδρομές, άλλες είναι μόνο για πόλη, που μαζί με τα σκούτερ, έχουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς και άλλες για διασκέδαση.
Εδώ έχουμε μια μοτοσικλέτα που ανήκει μάλλον ενδιάμεσα, ναι στη διασκέδαση, ναι στα ταξιδάκια, ναι σε όλα αυτά, αλλά με χαμηλό κόστος και υψηλή ποιότητα.
Τι είναι για εμένα λοιπόν το 390?
Είναι μια μοτοσικλέτα που μόλις κάτσεις επάνω, αισθάνεσαι παιδί που θέλει να παίξει με τους 2 τροχούς, θέλεις να είσαι επάνω της συνέχεια και να οδηγείς παντού, άνετη στη πόλη, άνετη στα στροφιλίκια, πανάλαφρη και αγχολυτική.
Η KTM φαίνεται να παίρνει στα σοβαρά την ετικέτα της για το «Ready to Race», έτσι λοιπόν το KTM 390 DUKE είναι ένα καθαρό παράδειγμα, που μεγιστοποιεί την απόλαυση, του να είσαι αναβάτης του.
Γεμάτη νέα τεχνολογία, με τα Led φώτα, τις ηλεκτρονικές Οθόνες και όλα αυτά τα καλούδια, που σου δίνουν το δικαίωμα να λες, ότι αυτό το ΚΤΜ, ήρθε για να μου φτιάχνει τη διάθεση καθημερινά.
Αλήθεια σας φαίνονται υπερβολικά αυτά που γράφω?
Πιστεύετε ότι θα έγραφα για κάτι που δεν πιστεύω?
Δεν έχετε παρά να το κάνετε ένα test ride !!!!
Τότε θα με θυμηθείτε
Υποθέτω ότι θα μπορούσα να πω ότι είναι, ένα MotoPorn
Tracer
Φωτογραφική: sony a6500
φακός: sony 18-105 f4
video with Dji osmo pocket
sony action cam FDR-X3000