Ένα 10ήμερο της χαράς του παιδιού, και τι παιδί!!! το ολοκαίνουργιο Triumph’s Street Triple, θα έκανε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά μαζί μου.
Ας τα πάρουμε από την αρχή, χρειάστηκαν αναπόφευκτες αλλαγές για την τελευταία γενιά της σειράς Triumph’s Street Triple, προκειμένου να συμμορφωθούνε με τους κανονισμούς εκπομπών Euro 5, που έρχονται στο τέλος αυτού του ημερολογιακού έτους.
Έχει θαυμάσια αισθητική αίσθηση, έχει έναν έξυπνο συνδυασμό ισχύος, άνεσης, ευκινησίας, ήχου και gadgets, έχει όλα όσα θέλεις για να γίνεις παιδί, εκτός εάν είσαι ήδη.
Ο συμπαγής και στενός κινητήρας έχει αναπτυχθεί από την ίδια ομάδα που δημιούργησε το ίδιο 765cc όπως και το όλο δίκτυο του Moto2 World Championship, τι σημαίνει αυτό? Όταν το κάνεις βόλτα, θα καταλάβεις απλά, ότι αυτή η μοτοσικλέτα δημιουργήθηκε για να ανεβάζει αδρεναλίνη.
Ο κινητήρας αυτός των 765cc αγαπάει την ταχύτητα αλλά δεν χρειάζεται να σπάσεις το γκάζι για να φτάσεις από το Α στο Β, καλύπτει τόσο γρήγορα την απόσταση. Ανεβάζει γρήγορα τις στροφές, μερικές φορές πολύ ποιο γρήγορα από ότι φαντάζεσαι και μπορεί να βρεθείς σε αμηχανία πχ. τα χλμ. ανεβαίνουν όπως το στροφόμετρο.
Αυτή η μοτοσικλέτα μπορεί να είναι η ελαφρύτερη στην κατηγορία της, αλλά είναι και το μοτέρ της που είναι φιλικό προς το χρήστη και εύκολο ώστε να το οδηγεί σε χαμηλή ταχύτητα αλλά με ένα θείο γκάζι που σε απογειώνει.
Η μοτοσικλέτα αυτή, από όποια γωνιά και να την κοιτάξεις βλέπεις ένα αριστούργημα, το πίσω μονόσελο ένα έργο τέχνης με λεπτομέρειες, το μπροστινό του με τα εκπληκτικά σε αίσθηση φρένα, την μοτερούκλα του, τη ψηφιακή του οθόνη που έχει τα πάντα όσα χρειάζεσαι για τη πληροφόρηση σου, το μούτρο του όμως με τρελαίνει με τα led φώτα.
Χρωματικά, με απλές κόκκινες πινελιές επάνω στο βασικό του γκρι χρώμα σου δίνει την αίσθηση της απλότητας αλλά και της ποιότητας.
Θα σας μεταφέρω ότι είναι μια καθαρά σπορ μοτοσικλέτα, με υπέροχα φρένα, που σου δίνουν απεριόριστη εμπιστοσύνη στην οδήγηση, ο κινητήρας σας πληροφορώ ότι με μια 6η μέσα δεν θα χρειαστείτε αλλαγές, ανεβάζει σαν 3η.
Τώρα το λουκουμάκι, αυτό το Quick sifter είναι απλά τέλειο, αλλάζει ταχύτητες δίχως να κοπανάει η να δυσκολεύει τις αλλαγές, λουκούμι.
Έχουμε λοιπόν μια μοτοσικλέτα με πολλά καλούδια στο βασικό εξοπλισμό, βγαλμένη από moto GP, πανάλαφρη σαν να οδηγείς ποδήλατο, ωραία θέση οδήγησης, όλα στη θέση τους, δηλαδή κουμπώνεις επάνω της. Οδήγηση επιθετική λόγω θέσης, αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι έχει πολλά να σου προσφέρει, βάλτε τη στο πρόγραμμα για test ride.
Τέσσερα πράγματα που μου άρεσαν στο Triple Street RS 2020…
Μεγάλη ελαστικότητα στον κινητήρα και υπέροχο ήχο
Quick shifter το ιδανικό
Υψηλή ποιότητα σε προδιαγραφές με Pirelli, Brembo, Ohlins στα βασικά αξεσουάρ
Γρήγορο σύστημα διεύθυνσης
spec:
New price | From |
Capacity | 765cc |
Bore x Stroke | 77.99 x 53.4mm |
Engine layout | In-line 3-cylinder |
Engine details | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC |
Power | 121.36 bhp (90.5kW) @ 11,750rpm |
Torque | 58.3 lb-ft (79 Nm) @ 9,350rpm |
Transmission | 6-speed with Triumph Shift Assist,
X ring chain |
Average fuel consumption (claimed) | 54.3mpg (5.2 l/100km)
|
Tank size | 17.4 litres |
Max range to empty (theoretical) | 250 km. |
Rider aids | 5 rider modes (Track, Sport, Road,
Rain and User) |
Frame | Front – Aluminium beam twin spar.
Rear – 2 piece high pressure die cast |
Front suspension | Showa 41 mm upside down bigpiston forks (BPF) |
Front suspension adjustment | Compression damping, rebound damping and preload |
Rear suspension | Ohlin STX40 fully adjustable piggyback reservoir |
Front brake | Twin 310 mm floating discs, Brembo M50-4 piston radial Monobloc callipers |
Rear brake | Single 220 mm disc, Brembo single piston calliper, switchable ABS |
Front tyre | 120/70 ZR17, Pirelli Supercorsa SP v3 |
Rear tyre | 180/55 ZR17, Pirelli Supercorsa SP v3 |
Rake/Trail | 23.9°/100mm |
Dimensions | 775mm x 1085mm (WxH) |
Wheelbase | 1405mm |
Seat height | 825mm |
Dry weight | 166kg |
Warranty | Two years |
Website | http://www.triumphmotorcycles.co.uk/ |