Ένα μεγάλο συγνώμη για τον ήχο, το μικρόφωνο έφυγε μέσα από το κράνος και δεν το πήρα είδηση.
Κατα τα άλλα μια μοτοσικλέτα σταθμός στην ιστορία, τα κάνει όλα τελικά, (αφού της έκανα και καμιά δεκαριά χλμ. χώμα), αυτή η streetoadventure moto μου εκλεψε την καρδιά.
https://fanmoto.car.gr/bikes/?category=15002&dsite=1&make=32494&pg=1&uid=1955
Θα πω ιδανική για κάθε διαδρομή και επιθυμία : μακρινά ταξίδια, sport οδήγηση, απόλαυση σε όλο το μεγαλείο της!
Όποιο δρόμο κι αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε με τη νέα σας Multistrada V4, είτε είναι άσφαλτος είτε χωματόδρομος, θα νιώσετε άνετα.
Σε κάθε στιγμή της βόλτας σας θα ζήσετε την απόλαυση του πλήρους ελέγχου.
Η τέταρτη γενιά της Multistrada είναι πιο ευέλικτη και πιο εύκολη στην οδήγηση από ποτέ. Sport, Travel και Urban: τέσσερις απόλυτα ισορροπημένες ψυχές, για να κάνουν τη νέα Multistrada V4 αποτελεσματική και απολαυστική σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Κινητήρας:
V4 Granturismo, V4 – 90°, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, αντίστροφα περιστρεφόμενος στρόφαλος, σειρά ανάφλεξης διπλού παλμού, υδρόψυκτος κινητήρας
Χωρητικότητα
1.158 cc
Διάμετρος x Διαδρομή
83 mm x 53.5 mm
Σχέση Συμπίεσης
14,0:1
Ισχύς
170 hp @ 10.500 σ.α.λ.
Ροπή
125 Nm @ 8,750 σ.α.λ.
Τροφοδοσία
Ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου, ισοδύναμης διαμέτρου 46 mm ελλειπτικά στόμια πεταλούδας γκαζιού με σύστημα Ride-by-Wire
Εξαγωγή
Σιγαστήρας από ανοξείδωτο χάλυβα, διπλός καταλυτικός μετατροπέας και 4 αισθητήρες λάμδα
Κιβώτιο ταχυτήτων
6 ταχυτήτων
Πρωτεύουσα μετάδοση
Ίσια γρανάζια, σχέση μετάδοσης 1,8:1
Σχέσεις
1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27
Τελική μετάδοση
Με αλυσίδα, μπροστινό γρανάζι με 16 δόντια, πίσω γρανάζι με 42 δόντια
Συμπλέκτης
Υδραυλικός και αυτο-υποβοηθούμενος πολύδισκος συμπλέκτης ολίσθησης υγρού τύπουΥγρός, πολύδισκος συμπλέκτης με υδραυλικό έλεγχο, λειτουργία αυτοενίσχυσης (σέρβο) για συμπίεση δίσκων στο οδηγούμενο τμήμα, με λειτουργία ολίσθησης στον ελεύθερο τροχασμό
Πλαίσιο
Πλαίσιο αλουμινίου μονοκόκ
Εμπρόσθια ανάρτηση
Διαμέτρου 50 mm πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι, ηλεκτρονική ρύθμιση απόσβεσης κατά τη συμπίεση και επαναφορά με ανάρτηση Ducati Skyhook Suspension
Εμπρόσθιος τροχός
Ζάντα ελαφρού κράματος, 3″ x 19″
Εμπρόσθιο ελαστικό
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19
Πίσω ανάρτηση
Πλήρως ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ, ηλεκτρονική ρύθμιση ανάρτησης Ducati Skyhook Suspension, ψαλίδι αλουμινίου δύο πλευρών
Πίσω τροχός
Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17
Πίσω ελαστικό
Pirelli Diablo Rosso Corsa II 200/60 ZR17
Διαδρομή τροχού (εμπρός/πίσω)
170 mm / 180 mm
Εμπρόσθια φρένα
2 x ημι-πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, 4-πίστονες δαγκάνες Brembo Monobloc ακτινικής τοποθέτησης 2 τακακιών, ακτινική τρόμπα, ABS στροφών
Πίσω φρένα
Δίσκος διαμέτρου 265 mm, 2-πίστονη πλευστή δαγκάνα Brembo, ABS στροφών
Όργανα
5″ TFT έγχρωμη οθόνη
Βάρος (στεγνή)
218 kg
Βάρος (με υγρά)
243 kg
Ύψος σέλας
Ρυθμιζόμενο 840 mm – 860 mm
Μεταξόνιο
1.567 mm
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου
22 l
Αριθμός θέσεων
2
Βασικός εξοπλισμός
Λειτουργίες οδήγησης, λειτουργίες ισχύος, ABS στροφών (ABS Cornering), Ducati Traction Control (Έλεγχος πρόσφυσης Ducati), Ducati Wheelie Control (έλεγχος τροχών Ducati), Φώτα ημέρας, Ducati φώτα κλειστής στροφής, Ducati φώτα φώτα φρένων, Vehicle Hold Control (Έλεγχος συγκράτησης)
Προαιρετικός εξοπλισμός
Ducati Skyhook Suspension, Ducati Quick Shift, Σύστημα σταθεροποίησης ταχύτητας Cruise control, σύστημα ανοιχτής ακρόασης, διακόπτες τιμονιού με οπίσθιο φωτισμό, 6.5″ TFT έγχρωμη οθόνη με Ducati Connect και σύστημα πλοήγησης πλήρους χάρτη, Full LED προβολείς
Εγγύηση (μήνες)
48 μήνες, Απεριόριστα χιλιόμετρα
Περιοδική συντήρηση (χλμ./μήνες)
15.000 km / 24 μήνες
Ρύθμιση διάκενου βαλβίδων (χλμ.)
60,000 km