Από Αχλαδόκαμπο ως το σταθμό Μάναρη, το 2ο μέρος είναι η συνέχεια, όπως σταματούσαν τα τρένα στους σταθμούς.
Το Dominar 400 συνέχισε τη διαδρομή στο χρόνο, εδώ που κάποτε αυτοί οι σταθμοί ήταν σε συνεχή κίνηση. Τα τρένα σταμάτησαν,
αυτές οι πανέμορφες διαδρομές όμως που μένουν ανεκμετάλλευτες και ρημάζει η ιδιαίτερης αξίας υποδομή του δικτύου, αφού κανένας δεν ενδιαφέρετε.
Αυτό το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, είναι η ιστορία της Ελλάδας.
Πόλεμοι, κατοχή, εμφύλιος, μια λανθασμένη κρατική πολιτική και μνημόνια, άφησαν τα σημάδια τους στην υπερεκατονταετή λειτουργία του σιδηροδρόμου, με το οριστικό τέλος να έρχεται το 2011.

Ένα φωτογραφικό ταξίδι στους σταθμούς και όχι μόνο, φωτογραφίσαμε και βιντεοσκοπήσαμε τους υπέροχους σταθμούς και γεφύρια, με τη βοήθεια του Drone, κάναμε εναέρια πλάνα σε παλιά γεφύρια, που βρίσκονται κρεμασμένα σε δύσκολα προσβάσιμα σημεία.
Αξιόλογες μεταλλικές και ολολίθινες τοξωτές γέφυρες, μνημεία της ανάπτυξης της βιομηχανίας μετάλλου όσο και της τέχνης Ελλήνων και Ιταλών πετρομαστόρων αντίστοιχα.
Είναι τέτοια η αξία του, που κτήρια σταθμών έχουν κηρυχθεί μνημεία από το ΥΠΠΟΑ από το 1985 ενώ ήδη εξετάζεται το ζήτημα κήρυξης ενός ολόκληρου τμήματος του (Ναύπλιο – Τρίπολη – Καλαμάτα με τις διακλαδώσεις) ως μνημείου.
Εδώ βέβαια να σας πω ότι τίποτα από αυτά δεν ισχύουν, διότι το 90% των σταθμών έχουν λεηλατηθεί σε σημείο μη αναστρέψιμο.

https://www.tracerclub.gr/category/gr…

https://aa-digitalphoto.gr/

https://www.bajaj.gr/