Ένα ταξιδιωτικό ξεκινάει για την Ορεινή Ναυπακτία και ποιο συγκεκριμένα την Ελατού, ο σκοπός εδώ είναι τριπλός 1) ταξιδιωτικό αντοχής ενός 60άρη πλέον, των 700χλμ. σε 1 ημέρα, 2) τεστ και στρώσιμο του νέου Τίγρη XCx, και 3) οδοιπορικό μιας διαδρομής που πολλοί μου ζητούσατε μέσα από επαρχιακούς δρόμους αποφεύγοντας την Εθνική οδό.
Στα χέρια μου τώρα, έχω από κούτα το Tiger XCx μια φθηνότερη έκδοση, που δεν έχει, διάφορα αξεσουάρ.
Στη πρώτη μου επαφή, όλα έρχονται στα μέτρα μου, το ύψος μου είναι ιδανικό 1,78 και άνετα πατάω στο έδαφος, ρύθμιση της ζελατίνας στη ψηλή θέση, ώστε να δημιουργήσω ένα στρώμα αέρα γύρω μου, στη συνέχεια οι αναρτήσεις στα μέτρα οδήγησης μου, Full smooth με την αυτόπροσαρμοζμένη προφόρτιση!!!! Semi Active Suspension (TSAS).
Ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων (full color TFT display) τα έχει όλα και εύκολα βρίσκεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.
Από μηδενική βάση 0 χλμ στο κοντέρ, λοιπόν άρχισα τη βόλτα και ανακάλυψα ότι από την μάνα του οι ρυθμίσεις είναι θεϊκές, η απόλυτη μοτοσικλέτα τουρισμού !!!!!, η ποιο άνετη θέση και σέλα από όλες όσες έχω δοκιμάσει έως τώρα ( μήπως θα έπρεπε να φτειάχνει σέλες χονδρική). 750 χλμ. σε επαρχιακούς δρόμους σε 1 ημέρα, όλο στροφές και χωματόδρομους φρένα, γκάζια και να μην πιαστείς !!!!!!! δεν υπάρχει απλά, είμαι χιλιομετροφάγος δεν λέω, αλλά να μην πιαστεί ο κ…ς καθόλου, δεν γίνετε.
Αναρτήσεις απόλυτα ελεγχόμενες με τη ρύθμιση στο ποιο άνετο, mode για στροφές, ζελατίνα στη ψηλή θέση και πάω συνεχόμενα έως το Βόρειο Ακρωτήρι δίχως στάση. Η έκπληξη έρχεται όταν αποφασίζω να μπω σε χωμάτινες περιπέτειες στον Ελικώνα, εδώ σταμάτησα και γύρισα απλά το mode, σε pro, αυτό άρχισε να ρυθμίζει τα πάντα για περίπου 5-7 δευτερόλεπτα και απλά μεταμόρφωσε την μοτοσικλέτα, κατέβασα και τη ζελατίνα στην χαμηλά θέση.
Δεν μπορούσα να πιστέψω, ότι μια μοτοσικλέτα τουρισμού, μπορούσε να μεταμορφωθεί έτσι απλά σε χωμάτινη έκδοση, οδηγούσα στο χώμα όπως στη άσφαλτο, (προσοχή η μοτοσικλέτα δεν είναι Enduro αγωνιστική, απλά σε ταξιδεύει σε κάθε είδους χωμάτινης διαδρομής με άνεση δίχως κοπανήματα και σκορτσαρίσματα).
Τελικά είναι το Land Rover της μοτοσικλέτας, θα σας πάει παντού με ασφάλεια και άνεση. Φυσικά με άλλα λάστιχα, θα βρεις ακόμη περισσότερη περιπέτεια και μπορείς να γυρίσεις όλη την Ελλάδα από χωμάτινες διαδρομές δίχως κανένα πρόβλημα.
Η κατανάλωση έδειξε στο τέλος της ημέρας 5.90 L/100 με μικτή οδήγηση και μόνο σε επαρχιακούς δρόμους.
Ανθεκτικό, εξελιγμένο και ευπροσάρμοστο, το Tiger 1200 είναι η ιδανική μοτοσικλέτα για όποια διάθεση και να έχεις.
Η όμορφη Ελατού
Αποχαιρετώντας την Αθήνα οδηγήστε και ανηφορίστε για ένα υπέροχο χωριό της ορεινής Ναυπακτίας, την Ελατού. Η διαδρομή είναι πραγματικά παραμυθένια καθώς οι στροφές γίνονται όλο και περισσότερες και το τοπίο πιο αποκαλυπτικό. Σιγά σιγά ξεπροβάλλουν μπροστά σας οι πρώτες κεραμοσκεπές με τις καμινάδες να αχνίζουν. Πνιγμένη μέσα στα έλατα ξεπροβάλλει και η Ελατού, εκεί υπάρχει το Ξενοδοχείο Ελατού όπου ο Πολύκαρπος θα σας κοιμίσει και ταϊσει με τα υπέροχα φαγητά του. Τα δύσκολα χρόνια που οι κάτοικοι του χωριού έφευγαν μετανάστες για τη Γερμανία αναζητώντας μια καλύτερη τύχη, έδωσαν στην πλατεία το όνομά Ελατιώτη Μετανάστη , αφήνοντας πια τους ηλικιωμένους που, ύστερα από χρόνια γύρισαν στο χωριό να θυμούνται τα χρόνια του ξεριζωμού…