Το Tiger 660 Sport της Triumph μπαίνει στην αγορά μοτοσικλετών τουρισμού μεσαίας κατηγορίας που είναι έντονα αμφιλεγόμενη. Η μάρκα βασίζεται στην πλατφόρμα 660 Trident προσθέτοντας ένα μοντέρνο επάνω της φέρινγκ, ρυθμιζόμενο παρμπρίζ, φαρδύτερο τιμόνι και περισσότερη καθημερινή άνεση με βελούδινη ανάρτηση. Σε σύγκριση με τον ιαπωνικό ανταγωνισμό, το Triumph ξεχωρίζει με τα ηλεκτρονικά του χαρακτηριστικά, την εντυπωσιακή ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμά του.
Η πρώτη μου βόλτα ήταν εμπειρία, πραγματικά οδηγούσα, ίσως την καλύτερη μοτοσικλέτα της κατηγορίας της, πουθενά δεν μου έλειψε δύναμη, μια 6η στο κιβώτιο και όλα μια χαρά. Ανηφόρες στροφιλίκια, κατηφόρες, παντού υπήρχε δύναμη δίχως σκορτσαρίσματα.
Φρένα δυνατά της Nissin, αναρτήσεις Showa εκπληκτικές και βελούδινες, μια sport touring μοτοσικλέτα, με ανάλαφρη αίσθηση, όπου πουθενά δεν με κούρασε, παρά τα 500 κάτι μονοκόμματα χλμ.
Κατανάλωση στα 5 με 5.5 λίτρα τα 100, ηλεκτρονικά όλα όσα χρειάζεσαι, ακριβώς όπως η υπόλοιπη γκάμα Tiger, αυτό το 660 προσφέρει πολύ άνετη απόλαυση οδήγησης, αλλά μπορεί να οδηγηθεί αξιοπρεπέστατα σε συνθήκες σπορ οδήγησης. Τα ελαστικά Michelin Road 5 παρέχουν εξαιρετική πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, πουθενά δεν με πούλησαν.
Για τον κινητήρα κουβέντα, ο καλύτερος στην κατηγορία με άνεση αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πραγματικά το Street Triple «ST» Triumph που δεν κατασκευάστηκε ποτέ…
Οι 80 ίπποι που διαθέτει μπορεί να μην φαίνονται πολλοί, αλλά είναι 8 άλογα πάνω στο Tracer 7 και 12 άλογα από το Versys 650. Για να μην αναφέρουμε την σούπερ γραμμική καμπύλη ροπής. Μετά από την πολύ δυναμική και απολαυστική βόλτα στην Πελοπόννησο, μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι η απόδοση του κινητήρα δεν αποτελεί πρόβλημα σε αυτήν τη μοτοσυκλέτα, που θα σας μεταφέρει ευχαρίστως εσάς και την συνεπιβάτη σας με τις αποσκευές σας, σε οποιοδήποτε πέρασμα στις Άλπεις χωρίς δισταγμό.
Να πάτε άμεσα για test ride όσοι ενδιαφέρεστε, τότε θα καταλάβετε τι γράφω!